تاریخ عرضه شیائومی می 6 فاش شد – فناوری

جمعه 13 اسفند 1395 فناوری

طبق گزارش‌های جدید، شیائومی می 6 در ۲۷ فروردین به بازار عرضه می‌شود.

شیائومی هفته شلوغی پشت سر گذاشته است. این کمپانی چینی از تراشه جدید پاینکن اس 1، گوشی‌های هوشمند شیائومی می 5 سی و ردمی 4 ایکس رونمایی کرده است. با وجود اینکه هر یک از این محصولات می‌توانند فروش خوبی داشته باشند و طرفداران خاصی دارند؛ اما آنچه بیشتر از همه جلب‌توجه می‌کند، گوشی هوشمند معرفی نشده‌ی شیائومی می 6 است.

حال، گزارشی منتشر شده است که زمان عرضه شیائومی می 6 را مشخص می‌کند. اگر گفته‌های منبع خبر صحت داشته باشند، پرچم‌دار آینده شیائومی در ۲۷ فروردین به بازار عرضه خواهد شد. می 6 را می‌توان اولین گوشی هوشمند چینی خواند که از تراشه اسنپدراگون 835 بهره می‌برد.

منبع خبر به این موضوع نیز اشاره کرده است که تراشه اسنپدراگون 835 با فرکانس پایین‌تر کار نخواهد کرد و از فرکانس استانداردی که دارد بهره می‌برد. شیائومی در گذشته تلفن‌های هوشمندی عرضه کرده است که تراشه آن‌ها با فرکانسی پایین‌تر از مدل معمولی استفاده می‌کرد؛ اما این اتفاق در شیائومی می 6 رخ نخواهد داد و این تلفن هوشمند می‌تواند از قدرت بالای تراشه ساخت کوالکام بهره ببرد.

شیائومی می 6 دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی است که در آن از پنل LCD و شیشه ۲.۵ بعدی استفاده شده است. این گوشی هوشمند دارای مدلی با بدنه سرامیک نیز خواهد بود. در می 6 از دوربینی استفاده شده است که هم‌اکنون در اکسپریا ایکس زد پریمیوم قرار دارد؛ بنابراین می‌توانیم شاهد ثبت تصاویری با کیفیت بسیار بالا در می 6 باشیم.

شیائومی می 6

از نظر قیمت، مشخص شده است که شیائومی همان قیمت ۲۹۰ دلار را برای مدل پایه‌ی می 6 در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند سه مدل خواهد داشت. مدل اول از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. در مدل دوم از همان ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده شده است، اما میزان حافظه داخلی به ۶۴ گیگابایت افزایش یافته است. مدل سوم از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این مدل دارای بدنه سرامیکی است و با قیمتی معادل ۳۶۲ دلار روانه بازار می‌شود.


منبع : زومیت

چشم دیجیتالی سامسونگ رونمایی شد-فناوری

کشف احتمالی نیروی پنجم طبیعت تایید شد-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا