بیوگرافی فریبا نادری و همسرش

یکشنبه 28 آبان 1402 بیوگرافی
بیوگرافی فریبا نادری
تولد : ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ ‏(۳۹ سال)
زادگاه : تهران، ایران
محل زندگی : تهران
ملیت : ایران
پیشه :  بازیگری
سال‌های فعالیت : ۱۳۸۲ تاکنون
همسر ها : مسعود رسام (درگذشته ۱۳۸۸) مهرداد طباطبایی (همسر دوم)
فرزندان : یارا طباطبایی

فریبا نادری کیست ؟

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 21 فروردین ماه سال 1363 در تهران می باشد. شروع فعالیت او به صورت حرفه در بازیگری از سال 1382 آغاز گردید.

تحصیلات فریبا نادری

فارغ التحصیل رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه است.

قد فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران بازیگر ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد و با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد فریبا نادری ۱۷۰ سانتی متر قد دارد.

بیوگرافی فریبا نادری

بیوگرافی فریبا نادری

از کودکی عاشق بازیگری بود و آرزو داشت جای قهرمان فیلم‌هایی که دوست داشت را بگیرد. اما پدر و مادرش مخالف بازیگر شدن او بودند و او را به درس خواندن توصیه می‌کردند.

در دوران کودکی، بچه شیطون و بازیگوشی بود و بیشتر به دنبال بازی‌های پسرانه بود. حتی عروسک هم نداشت و با برادرش بازی می‌کرد. در دوران راهنمایی، به طور اتفاقی پیشنهاد اجرا در برنامه نیمرخ به او داده شد. اما مادرش مخالف بود و این فرصت از او گرفته شد.

چند سال بعد، به همراه دوستش که گریمور بود، به دفتر مسعود رسام رفتند. رسام در حال تست بازیگری برای سریال «مروارید سرخ» بود. او از این ماجرا بی‌خبر بود که از اتاق رسام بیرون آمدند و گفتند: «نوبت شماست.»

فریبا نادری در سریال پدرگواردیولا

حضور فریبا نادری در سریال پدرگواردیولا

پدر گواردیولا مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی سعید نعمت‌الله محصول سال ۱۴۰۲ است. این سریال اولین ساخته نعمت‌الله در شبکه نمایش خانگی است.فریبا نادری و همسر سابقش مسعود رسام

نحوه آشنایی فریبا نادری با همسر اولش

فریبا نادری در سال 85 با مسعود رسام، کارگردان و تهیه‌کننده تلویزیونی ازدواج کرد. اختلاف سنی 27 ساله آنها باعث شد که ازدواج آنها جنجالی شود، اما آنها با وجود این اختلاف، زندگی عاشقانه‌ای را تجربه کردند.

مسعود رسام آثار ماندگاری در تلویزیون ایران خلق کرد، از جمله سریال‌های «دنیای شیرین»، «سرزمین سبز»، «مجید دلبندم»، «محله بروبیا»، «شازده کوچولو»، «همسران»، «تولدی دیگر»، «دریایی‌ها»، «مروارید سرخ»، «دنیای شیرین دریا»، «چاق و لاغر»، «قطار ابدی» و «خانه سبز».

ازدواج فریبا نادری و مسعود رسام چند سال بیشتر دوام نیاورد و مسعود رسام در سال 88 بر اثر بیماری سرطان درگذشت.

فریبا نادری و همسر سابقش مسعود رسام

همسر اول فریبا نادری مسعود رسام از کارگردانان سینما بود .مسعود رسام متولد ۱۳۳۶ در تهران کارگردان و تهیه کننده تلویزیونی ایرانی بود وی دانش‌ موخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما بود نخستین فعالیت‌های رسام در زمینه‌های تئاتر و تلویزیون درسال ۱۳۵۸ آغاز شد.رسام در تاریخ ۱۰ آبان ماه ۱۳۸۸ در بیمارستان لاله تهران در پی بیماری سرطان خون درگذشت.

ازدواج مجدد و همسر جدید فریبا نادری

ازدواج مجدد و همسر جدید فریبا نادری

فریبا نادری 8 سال پس از درگذشت همسر اولش، مسعود رسام، با مهرداد طباطبایی، فعال در حوزه مواد غذایی و لبنیات، ازدواج کرد. این ازدواج دومین تجربه زندگی مشترک فریبا نادری بود. فریبا نادری پس از درگذشت مسعود رسام گفته بود که دیگر با کسی از اهالی سینما ازدواج نخواهد کرد. همسر جدید او نیز خارج از حیطه هنر فعالیت می‌کند.

فریبا نادری و دخترش

فریبا نادری یک سال پس از ازدواجش، در سوم اسفندماه سال 96، صاحب فرزند دختری به نام یارا شد. تولد یارا، زندگی فریبا نادری و همسرش را دگرگون کرد و به آن حال و هوای تازه‌ای بخشید.

تاسیس رستوران فریبا نادری

تاسیس رستوران فریبا نادری

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون، در خردادماه سال 96، رستوران «دلی جان» را افتتاح کرد. در مراسم افتتاحیه این رستوران، جمعی از هنرمندان از جمله سمانه پاکدل، سام نوری، کمند امیرسلیمانی، مریم سلطانی، پژمان بازغی، مستانه مهاجر، لاله اسکندری، گلاره عباسی، مژده لواسانی و مریم کاویانی حضور داشتند.

اینستاگرام فریبا نادری

__ instagram.com/fariba_nadari

فریبا نادری قبل عمل زیبایی

معرفی برخی از سریال های جذاب فریبا نادری

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون، در طول دوران فعالیت هنری خود در سریال‌های بسیاری ایفای نقش کرده است. در ادامه، به معرفی بخشی از سریال‌های با بازی فریبا نادری می‌پردازیم:

  • مروارید سرخ (1383): این سریال به کارگردانی شاپور قریب و مسعود رسام ساخته شده است. فریبا نادری در این سریال نقش «شیوا» را ایفا می‌کند که دختری جوان و خوش‌قلب است که با خانواده‌اش در یک روستا زندگی می‌کند.
  • ستایش (1388): این سریال به کارگردانی سعید سلطانی ساخته شده است. فریبا نادری در این سریال نقش «ستایش» را ایفا می‌کند که دختری جوان و زیبا است که با پدرش در یک روستا زندگی می‌کند.
  • چک برگشتی (1390): این سریال به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است. فریبا نادری در این سریال نقش «شیرین» را ایفا می‌کند که دختری جوان و زیبا است که با پدرش در یک محله فقیرنشین زندگی می‌کند.
  • فاخته (1397): این سریال به کارگردانی معصومه بیات ساخته شده است. فریبا نادری در این سریال نقش «افسانه» را ایفا می‌کند که دختری جوان و زیبا است که با خانواده‌اش در یک محله فقیرنشین زندگی می‌کند.
  • پرستاران (1399): این سریال به کارگردانی علیرضا افخمی ساخته شده است. فریبا نادری در این سریال نقش «مینا» را ایفا می‌کند که پرستار یک بیمارستان است.

فریبا نادری با بازی در سریال‌های مختلف، توانایی خود را در ایفای نقش‌های مختلف به نمایش گذاشته است. او با بازی در سریال‌های «ستایش» و «پرستاران» به شهرت رسید و توانست به یکی از محبوب‌ترین بازیگران تلویزیون ایران تبدیل شود.

شخصیت فریبا نادری

شخصیت فریبا نادری

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون، از جمله بازیگرانی است که به نقش‌هایی که ایفا می‌کند، اهمیت زیادی می‌دهد. او می‌گوید: «اگر نقشی را دوست نداشته باشم، به هیچ عنوان آن را قبول نمی‌کنم. من تمامی نقش‌هایی که در آن بازی کردم را دوست دارم.»

نادری، شخصیتی زودرنج، احساساتی، حساس و مهربان است. او می‌گوید: «اطرافیانم می‌گویند که من اینطور هستم.»

نادری، آرزو دارد که همه مردم دنیا، در آرامش و بدون دغدغه زندگی کنند. او می‌گوید: «وقتی بچه‌های فقیر را در خیابان می‌بینم، بغض می‌کنم. فقر این بچه‌ها علامت سوالی است که همیشه در ذهن من باقی می‌‌ماند.»

نادری، به عنوان یک زن، به سلیقه شخصی خود اهمیت زیادی می‌دهد. او می‌گوید: «معمولا پوشاکی را می‌خرم که مطابق سلیقه ام باشد و هیچ وقت چیزی را صرفا به خاطر مد بودنش نخریده ام.»

نادری، یک مسلمان معتقد است. او می‌گوید: «شاید ظاهرم مثل عرفی باشد که در جامعه وجود دارد اما به احکام دینم پایبندم. نماز می‌خوانم و مرجع تقلیدم آیت‌الله مکارم شیرازی هستند. خمس و زکات هم جزو چیزهایی است که همیشه سر وقت آنها را پرداخت می‌کنم و از واجبات زندگی من است. بی‌اندازه عاشقان امامان (ع) هستم و دوستشان دارم.»

سریال های فریبا نادری

سریال های فریبا نادری

  • مروارید سرخ
  • گل بارون‌زده
  • فاخته
  • یلدا
  • چک برگشتی
  • پرستاران (۱۳۹۵ علیرضا افخمی)
  • ستایش ۲
  • ستایش 1
  • میلیاردر
  • فاکتورهشت
  • غیرمحرمانه
  • من وپوتی
  • بزرگمرد کوچک
  • مثل شیشه
  • پنجره
  • پرستاران
  • گمشدگان

فیلم های سینمایی فریبا نادری

  • دریا کنار (آرش معیریان ۱۳۹۴)
  • من و شارمین (بیژن شیر مرز ۱۳۹۴)
  • سپید و سیاه
  • مشکل گیتی (بهرام کاظمی۱۳۹۴)
اسامه بن لادن

بیوگرافی اسامه بن لادن بدنام‌ترین شخصیت‌های تاریخ معاصر

معمر قذافی

بیوگرافی معمر قذافی دیکتاتور ظالم و رهبر لیبی

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا