برنامه No Screen Off: جلوگیری از خاموش شدن صفحه نمایش هنگام مطالعه – زوم اپ – فناوری

سه‌شنبه 17 اسفند 1395 فناوری

No Screen Off اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مانع از خاموش شدن‌ مکرر صفحه‌نمایش هنگام مطالعه یا استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر مرورگر و‌… شوید.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام مطالعه مطالب یک وب‌سایت یا پیام‌های طولانی دوستان خود، با خاموش شدن‌ مکرر صفحه‌نمایش مواجه شوید. این امر بر اساس تایمر مشخص‌شده که به‌طور پیش‌فرض روی ۳۰ ثانیه قرار گرفته است، صورت می‌گیرد؛ به‌طوری که اگر هنگام خواندن یک متن یا تماشای یک عکس به مدت ۳۰ ثانیه هیچ لمسی در صفحه صورت نگیرد، گوشی موبایل ابتدا برای چند ثانیه صفحه‌ را تاریک و سپس به‌طور کامل خاموش می‌کند تا از مصرف باتری در زمان‌هایی که گوشی به‌طور روشن در مکانی رها می‌شود، جلوگیری کند. خوشبختانه اکثر گوشی‌های جدید مجهز به ویژگی جدیدی با عنوان Smart Stay هستند که با فعال بودن آن‌، در پایان هر ۳۰ ثانیه، قبل از تاریک شدن صفحه ابتدا برای لحظاتی این ویژگی فعال می‌شود و اگر صورت یا چشم‌های کاربر را در جلوی گوشی تشخیص دهد، مانع از تاریک یا خاموش شدن نمایشگر خواهد شد. اگر گوشی شما به این سنسورها مجهز نیست، می‌توانید به‌جای لمس‌های مکرر برای جلوگیری از خاموش شدن صفحه یا حتی افزایش تایمر روشن ماندن نمایشگر از اپلیکیشن‌هایی که برای حل این مشکل ساخته شده‌اند استفاده کنید.

No Screen Off اپلیکیشنی بسیار جالب است که با نصب آن می‌توانید میانبری در اختیار داشته باشید که حالت خاموش شده صفحه را به‌طور کامل غیرفعال کند. برای مثال می‌توانید با فعال کردن این ویژگی هنگام استفاده از مرورگر، اینستاگرام و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان، دیگر هرگز با خاموش شدن صفحه حین مطالعه و مرور مطالب مواجه نشوید. استفاده از No Screen Off نیز بسیار ساده است؛ به‌طوری که کافی است بعد از اجرا، آن را به حالت On تغییر دهید. از حالا تا زمانی که مجددا برنامه را به حالت Off تغییر دهید، گوشی شما هرگز به‌طور خودکار خاموش نمی‌شود و تنها فشردن دکمه‌ی Power صفحه را خاموش می‌کند. شما می‌توانید از ویجت این برنامه نیز استفاده کنید تا بدون نیاز به ورود جداگانه به داخل اپلیکیشن، No Screen Off آن را از صفحه‌ی خانگی گوشی خاموش و روشن کنید. دقت داشته باشید با روشن کردن این ویژگی، گوشی شما دیگر قادر به خاموش کردن خودکار صفحه نخواهد بود و اگر به هر دلیلی گوشی خود را قبل از فشردن دکمه‌ی Power در گوشه‌ای رها کنید، صفحه‌نمایش شما همچنان روشن باقی خواهد ماند. این موضوع می‌تواند باعث اتمام سریع شارژ باتری شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم هنگامی که از این ویژگی استفاده می‌کنید، Off کردن آن را بعد از استفاده فراموش نکنید. برای دانلود می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • جلوگیری از خاموش شدن‌ مکرر صفحه نمایش
  • مطالعه‌ی آسان و بدون دردسر مطالب و وب‌سایت‌ها
  • برخورداری از ویجت

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل [email protected] به زومیت معرفی کنید.


منبع : زومیت

کتاب خواندن عمر را طولانی می‌کند-فناوری

اسنپ چت برنامه‌های تلویزیونی را هم پخش می‌کند-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا