برنامه AC Browser: مرورگر کم حجم و سریع اندرویدی – زوم اپ – فناوری

جمعه 13 اسفند 1395 فناوری

AC Browser اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید مرورگری با حجم کمتر از ۱ مگابایت در اختیار داشته باشید.

مرورگرها درواقع دریچه‌ای از دستگاه شما به دنیای بزرگ اینترنت هستند که برای مرور هر سایتی به آن‌ها نیاز خواهید داشت. به همین دلیل، همیشه شاهد حضور مرورگرها در پراستفاده‌ترین اپلیکیشن‌های دنیای موبایل‌ هستیم که به لطف نام‌های بزرگی همچون کروم یا فایرفاکس این نیاز به بهترین شکل ممکن برطرف شده است. اما نکته‌ای که وجود دارد، این است که مرورگر‌های بزرگ و پرامکانات برای ارائه‌ی ویژگی‌های خود به سخت‌افزار مناسبی نیز نیاز دارند و از همین رو استفاده از آن‌ها در گوشی‌های قدیمی و نسبتا ضعیف بازار با لگ‌ها و کندی‌های مختلفی همراه خواهد بود. از همین جهت نیاز به نسخه‌های ساده‌تر اپلیکیشن‌ها از جمله مرورگرها یکی از واقعیت‌های دنیای برنامه‌نویسی است و توسعه‌دهندگان با آگاهی از این موضوع، ده‌ها اپلیکیشن ساده و کم‌ حجم برای مرور وب منتشر کرده‌اند که پیش از این نیز در زومیت به معرفی چند مورد از آن‌ها پرداخته بودیم. در این پست به سراغ مرورگر AC Browser رفته‌ایم که شاید بهترین گزینه در بین همتایان خود نباشد؛ اما با این حال یکی از برترین مرورگرهای کم‌ حجم به‌حساب می‌آید.

 

AC Browser حجمی برابر با ۷۰۰ کیلوبایت دارد و به دلیل همین سادگی در طراحی، از محیط بسیار روانی نیز برخوردار است به‌طوری که حتی گوشی‌های قدیمی‌تر نیز قادر به اجرای آن با بالاترین سرعت خواهند بود. تمامی امکانات پایه و اصلی که برای مرور یک وب‌سایت نیاز دارید، همگی در AC Browser وجود دارند؛ اما واقعیت این است که این مرورگر تنها برای افرادی ساخته و منتشر شده است که قصد مرور ساده و روزانه‌ی وب‌سایت‌های مورد علاقه‌ی خود را دارند. اگر کاربر حرفه‌ای‌تری هستید و امکاناتی همچون پشتیبانی مرورگر از افزونه، امکان ذخیره آفلاین یا تبدیل به PDF هستید باید به سراغ گزینه‌های دیگری همچون Firefox بروید؛ چرا که AC Browser تنها برای استفاده‌های ساده و روزمره طراحی شده است و حجم کم و سرعت بسیار بالا در اجرا را از فدا کردن امکانات جانبی که به آن‌ها اشاره شد به دست آورده است. با این حال این توضیحات هرگز به این معنا نیست که با مرورگر ناقصی مواجه هستید و برعکس همان‌طور که گفته شد، AC Browser تمامی ویژگی‌هایی را که یک مرورگر «باید» داشته باشد، دارد و حتی به ویژگی AdBlock نیز مجهز شده است تا بتواند مروری خلوت‌تر و کم‌هزینه‌تر را در زمینه‌ی مصرف دیتا برای شما مهیا کند. برای دانلود این برنامه که برای اجرا به نسخه‌ی ۲.۳ یا بالاتر اندروید نیاز دارد، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی‌ها

  • مرور وب در محیطی بسیار سریع و روان
  • حجم بسیار کم (کمتر از یک مگابایت)
  • پشتیبانی از AdBlocker

دانلود اپلیکیشن

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل [email protected] به زومیت معرفی کنید


منبع : زومیت

بالگرد آینده را اینجا ببینید-فناوری

به‌روزرسانی اپلیکیشن «ایرانسل‌من» با ویژگی‌های جدید-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا