اپل دعوتنامه نطق اصلی WWDC 2017 را برای ۱۵ خرداد ماه ارسال کرد – فناوری

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 فناوری

ساعاتی پیش اپل دعوتنامه‌ی مربوط به نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگانش را برای ۱۵ خرداد ماه ارسال کرد.

اپل دقایقی پیش دعوتنامه‌ی نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود یا همان WWDC 2017 را برای برگزاری در تاریخ ۵ ژوئن یا ۱۵ خرداد ماه ارسال کرد. انتظار می‌رود کاپرتینویی‌ها طی مراسم خود از نسل بعد سیستم‌عامل iOS و macOS رونمایی کنند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط اپل، نطق اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان این کمپانی راس ساعت ۱۰ صبح تاریخ دوشنبه ۵ ژوئن به وقت سن خوزه در مرکز McEnery برگزار خواهد شد. همانطور که اشاره کردیم انتظار می‌رود اپل در جریان مراسم خود از نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌هایش رونمایی کند که شامل iOS 11، macOS 10.13 در کنار tvOS 11 و watchOS 4 است. سالن در نظر گرفته شده برای این مراسم گنجایش قریب ۶٫۰۰۰ نفر را دارا است. برخلاف سنت همیشگی که اپل همواره کنفرانس خود را در سن فرانسیسکو برگزار می‌کرد، امسال محل برگزاری کنفرانس به سن خوزه تغییر پیدا کرده است.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل

از جمله‌ی موارد دیگری که کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل را در مقایسه با سال‌های اخیر جذاب‌تر می‌کند، احتمال رونمایی از یک محصول سخت‌افزاری طی این مراسم است. با توجه به شایعات و اخبار اخیر منتشر شده، احتمالا علاوه بر نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل‌های اپل برای پلتفرم‌های مختلف، شاهد رونمایی از بلندگوی هوشمند مبتنی بر سیری نیز خواهیم بود.

یکی دیگر از محصولات سخت‌افزاری مورد انتظار که شاید در جریان WWDC 2017 شاهد رخ نمایی آم باشیم، نسل جدید آیپد پرو اپل مجهز به تراشه‌ی A10 است که در قلب آیفون ۷ نیز جای گرفته است. شایعاتی مطرح شده که نشان از تغییر طراحی این محصول دارد که شامل حذف کلید فیزیکی هوم است. هنوز مشخص نیست که آیا آیپد پرو جدید نیز در کنفرانس توسعه‌دهندگان رونمایی خواهد شد یا خیر. مک بوک ۱۲ اینچی اپل نیز از جمله‌ی محصولاتی است که در یک سال اخیر بروز نشده است و شاید در طی مراسم، نسل جدید آن رونمایی شود.


منبع : زومیت

برچسب‌ها:

مشخصات سخت افزاری آیفون 8 ناامیدکننده است - فناوری

به مغز خود یاد بدهید مثبت نگر باشد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا