امینی خواه: حضور در سریال‌های ماه رمضان افتخار کارنامه من است

چهارشنبه 16 خرداد 1397 سینما

امینی خواه: حضور در سریال‌های ماه رمضان افتخار کارنامه من است

مهدی امینی خواه,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
بازیگر سریال “آبی مثل دریا” گفت: من این شب ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم. امیدوارم خداوند من را مورد عنایت خود قرار داده و از مردم سرزمینم التماس دعا دارم.

مهدی امینی خواه بازیگر سینما و تلویزیون درگفتگو با میزان، درخصوص فرارسیدن شب های قدر گفت:اوج بندگی و خلوص انسان را می توان در شب های قدر دید. وقتی که هر آدمی بدون ریا و با هر انچه دارد در مقابل خداوند خود تعظیم کرده و به عبادت می پردازد. شب‌های قدر شب نزول قرآن کریم، شب‌های برکت و لطف پربار خداوند و رستگاری است.

 

وی با اشاره به حضور خود در شب زنده داری های شب قدرافزود: من این شب ها را به شدت دوست دارم و هر جا که باشم در کنار مردم حضور یافته و در مراسم شب های قدر حضور خواهم یافت به درگاه خداوند پناه می‌برم. امیدوارم خداوند من را مورد عنایت خود قرار داده و از مردم سرزمینم التماس دعا دارم.

 

بازیگر سریال “آبی مثل دریا” با اشاره به تلاش همیشگی خود برای حضور در مراسم شب قدر اضافه کرد: همواره و طی این سالها سعی کرده‌ام تا در مراسم احیا شب قدر حاضر شده و از این فیض بهره‌مند شوم. هر زمان که برایم مقدور بوده در محل‌های خاصی به عبادت و بندگی پرداخته و دست خود را به سوی خدا دراز می‌کنم و امیدوارم خداوند گوشه چشمی به من داشته باشد.

 

وی در همین راستا افزود: افتخار بزرگی است که تا به حال فرصت داشته‌ام تا به لطف خدا در هشت اثر مناسبتی ماه رمضان حضور داشته باشم و این سعادتی بزرگ و لطفی نامتناهی از سوی پروردگار بوده است.

 

امینی خواه با تئاتر بر علاقه خود در حضور در آثار مناسبتی ماه رمضان خاطرنشان کرد: البته همین حضور در سریال‌های مناسبتی خاطرات زیادی را به همراه داشت. معمولاً ضبط این آثار در شب‌های قدر هم انجام شده و ما طی این شب‌های عزیز در پشت صحنه مراسم را برگزار می‌کردیم که خود این مساله همواره خاطره‌ای زیبا در یاد من به جا گذاشته است.

 

مرجع : سرپوش

«جمشید هاشم پور»؛ اسطوره فیلم‌های اکشن ایرانی

نگاهی به خاطره انگیزترین سریال تاریخی- مذهبی تلویزیون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا