ال جی اولین تلویزیون اولد ۸۸ اینچی با رزولوشن 8K را رونمایی کرد – فناوری

دوشنبه 11 دی 1396 فناوری

ال‌جی اولین تلویزیون خود مجهز به نمایشگر ۸۸ اینچی اولد را با رزولوشن 8K رونمایی کرد. این تلویزیون در نمایشگاه CES 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد.

پس از آنکه تلویزیون‌هایی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از فناوری HDR به یک استاندارد در دنیای تلویزیون تبدیل شدند، حال کمپانی‌ها درصدد ارتقا کیفیت و قابلیت محصولات با عرضه‌ی نمونه‌های جدید هستند. ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2018 اولین تلویزیون اولد ۸۸ اینچی خود را با پشتیبانی از رزولوشن 8K رونمایی کرد. تلویزیون جدید ال‌جی را باید بزرگ‌ترین پنل اولد تولید شده با رزولوشن 8K خواند که تا به امروز تولید شده است. ال‌جی اطلاعات بیشتری را در رابطه با تلویزیون جدید خود ارائه نکرده است.

مقاله‌های مرتبط:

پیش از این بزرگ‌ترین تلویزیون اولد ال‌جی یک نمونه‌ی ۷۷ اینچی با رزولوشن 4K بود. ال‌جی بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ پنل‌های اولد در سایز بزرگ است، از این‌رو این کمپانی کره‌ای دست بالا را در تولید پنل‌های اولد در اختیار دارد. همانطور که می‌دانید سایر تولیدکنندگان تلویزیون‌های اولد نظیر پاناسونیک و سونی نیز نیاز خود به پنل‌های اولد را از ال‌جی دیسپلی تامین می‌کنند.

تلویزیون ال جی

با توجه به اینکه سامسونگ بخش بزرگی از تمرکز خود را روی تلویزیون‌های QLED گذاشته، از این رو ال‌جی بزرگ‌ترین تلویدکننده‌ی پنل‌های اولد در جهان است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که QLED بسیار متفاوت از اولد است. ال‌جی برای حفظ برتری خود در حوزه‌ی تلویزیون‌های اولد سرمایه‌گذاری‌های گسترده‌ای را نیز انجام داده تا در سال‌های آینده ظرفیت تولید خود را افزایش دهد. این کمپانی کره‌ای همچنین در پی افزایش ظرفیت تولید خود برای پنل‌های اولد با سایز کوچک است.


منبع : زومیت

برند WEY، نخستین خودروی چینی بازار آمریکا خواهد بود - فناوری

آپیس؛ رندر مفهومی از لامبورگینی آینده - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا