ال جی از تلویزیون اولد رول شونده ۶۵ اینچی با رزولوشن 4K رونمایی کرد – فناوری

یکشنبه 17 دی 1396 فناوری

ال‌جی از آخرین تلویزیون اولد خود در CES 2018 رونمایی کرده که با سایزی ۶۵ اینچی 4K، قابل رول شدن است.

ال‌جی آخرین تلویزیون خود مبتنی بر نمایشگرهای اولد را در جریان CES 2018 رونمایی کرد. این تلویزیون رول شدنی از وجود یک نمایشگر اولد ۶۵ اینچی با رزولوشن 4K بهره می‌برد. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این تلویزیون امکان رول شدن نمایشگر در جعبه‌‌ای است که پایین این تلویزیون تعبیه شده است. با استفاده از این ویژگی کاربران می‌توانند پس از اتمام کار تلویزیون، آن را به‌صورت رول شده در جعبه‌ی پایین تلویزیون قرار دهند؛ فرایند رول شدن نمایشگر به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

البته شاید امکان جمع شدن نمایشگر تلویزیون باب میل تمام کاربران نبوده و حتی دغدغه‌ی شماری نیز نباشد، اما ال‌جی با در نظر گرفتن مشتریانی که دیدگاهی مینیمالیستیک به طراحی منازل خود دارند، این تلویزیون را تولید کرده تا کاربران بتوانند در صورت عدم نیاز به نمایشگر، آن را جمع کرده و نمایی ساده‌تر را به منزل خود ببخشند. ال‌جی اطلاعاتی را در رابطه با تاریخ عرضه و همچنین قیمت تلویزیون جدید خود ارائه نکرده است. البته نبود اطلاعات در مورد تاریخ عرضه و همچنین قیمت چندان تعجب برانگیز نیست، چراکه در حال حاضر این تلویزیون یک نمونه‌ی مفهومی است و انتظار نمی‌رود در آینده‌ی بسیار نزدیک شاهد عرضه‌ی آن به بازار باشیم.

تلویزیون رول شدنی ال جی

به طور حتم این تلویزیون رول شدنی قیمت چندان پایینی نخواهد داشت. در حال حاضر تلویزیون‌های اولد 4K ال‌جی با سایز ۶۵ اینچ قیمت چندان پایینی ندارند، از این‌رو انتظار می‌رود امکان رول شدن نیز قیمت این محصول را بیش از پیش افزایش دهد.


منبع : زومیت

ایسر نسخه‌ 2018 لپ‌ تاپ سویفت 7 را معرفی کرد - فناوری

جزیره‌ هایی که وجود خارجی ندارند! - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا