ال‌جی V30S ThinQ نسخه‌ی هوشمندتر V30 است – فناوری

یکشنبه 6 اسفند 1396 فناوری

ال‌جی نسخه‌ی جدید پرچم‌دار سری V را با حافظه‌ی بالاتر و به کارگیری هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی معرفی کرد.

ال‌جی همه‌ ساله در رویداد MWC گوشی‌های فوق‌العاده‌ای معرفی می‌کند. این شرکت امسال به جای معرفی محصول جدیدی از سری پرچمدار جی، نسخه‌ی پیشرفته‌تری از گوشی V30 را به نام V30S ThinQ معرفی کرد. این گوشی از لحاظ پردازنده و باتری تفاوتی با نسخه‌ی قبل نداشته و از اسنپدراگون ۸۳۵ و باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری بهره می‌برد؛ اما از لحاظ رم، دو گیگ افزایش ظرفیت را به همراه دارد.

مقاله‌های مرتبط:

همچنین در قسمت فضای ذخیره‌سازی به جای دو انتخاب ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، دو گزینه‌ی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی از این گوشی را پیش رو خواهید داشت.

ال‌جی این گوشی را به هوش مصنوعی مجهز کرده است و قابلیت‌های جدیدی را به دوربین آن افزوده است. قابلیت EyeEm vision این امکان را به شما می‌دهد که دوربین را به سمت اشیاء بگیرید و گوشی ماهیت آن‌ها را تشخیص دهد. همچنین به کمک قابلیت QLens می‌توانید محصولی را اسکن کنید و قیمت آن را در فروشگاه اینترنتی آمازون مشاهده کنید.

از دیگر قابلیت‌هایی که ال‌جی به دوربین V30S اضافه کرده است قابلیت Bright Mode است که طی آن گوشی با ترکیب چهار پیکسل عکسی روشن‌تر را خلق می‌کند. البته عکسی که در این حالت گرفته می‌شود رزولوشن پایین‌تری خواهد داشت.

ال‌جی V30S

نکته‌ی جالب این است که تقریبا تمام قابلیت‌های فوق نرم‌افزاری بوده و قرار است طی یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری به V30 نیز اضافه شوند. گوشی مورد بحث به نسخه‌ای اختصاصی از گوگل اسیستنت نیز مجهز است. این نسخه علاوه بر تمام دستورات صوتی موجود، ۲۳ دستور اختصاصی مختص ال‌جی را نیز اجرا می‌کند و از این رو مثلا می‌توانید به گوشی بگویید از شما عکس سلفی با زاویه‌ی عریض بگیرد.

در مجموع باید گفت LG V30S ThinQ همان چیزی است که از ابتدا V30 باید می‌بود.


منبع : زومیت

لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی معرفی شد؛ نمایشگر با حاشیه اندک و سخت‌افزار توانمند - فناوری

نسل جدد خودروهای مرسدس بنز؛ با تجهیزات پلیس معرفی شدند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا