اعتراف صادقانه کارگردان ماجرای نیمروز! – گوناگون

چهارشنبه 29 شهریور 1396 گوناگون

به گزارش جام نیوز،  محمدحسین  مهدویان کارگردان “ماجرای نیمروز” که برای ساخت این فیلم سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر ۱۳۹۵ را دریافت نمود با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش با اشاره به ساخت تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی عنوان کرد: ماجرای نیمروز  را از همه‌ی کارهایم بیش‌تر دوست دارم.

 

 

گفتنی است؛ ماجرای نیمروز روایتگر حوادث خونین و تروریستی سازمان مجاهدین خلق (منافقین)  و جنگ مسلحانه این گروه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است ، حوادثی که طی آن  یاران خدوم انقلاب  همچون شهید بهشتی و هفتاد و دو عضو حزب جمهوری اسلامی ، شهیدان  باهنر و رجایی و نیز بسیاری از مردم بی گناه توسط این حزب به خاک و خون کشیده شدند.

 

 

محمد حسین مهدویان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

َ

“از سال هشتاد و سه تا امروز تعداد زیادی فیلم مستند و داستانی ساخته‌ام. در میان کارهایم مجموعه‌ی آخرین روز‌های زمستان و فیلم سینمایی ایستاده در غبار بیش‌تر دیده شدند و احتمالا باز هم دیده خواهند شد. برای این کار‌ها خیلی تشویق شده‌ام، اما کم‌کم دارم متقاعد می‌شوم بهترین فیلمی که در این چهارده سال ساخته‌ام ماجرای نیم‌روز است.

 

باید یک اعتراف صادقانه بکنم. بعد از ایستاده در غبار  در خلوت خودم چیزی بود که خیلی آزارم می‌داد. این که وقتی همه به تو آفرین بگویند احتمالا یک جای کارَت می‌لنگد. این یعنی چیزی را تغییر نداده‌ای و فکری را آشفته نساخته‌ای. شاید برای همین است که حالا دیگر دارم مطمئن می‌شوم ماجرای نیم‌روز  را از همه‌ی کارهایم بیش‌تر دوست دارم. چون در کنار تحسین‌ها، واکنش‌های منفی و حتی دشمنی‌ها را نیز برانگیخت. این یعنی این دفعه کارم را بهتر از همیشه انجام داده‌ام و لازم است تکرارش کنم.”

 

 

2024

منبع : جام نیوز

واکنش اینستاگرامی بازیگر سرشناس به حواشی دیشب برنامه نود! - گوناگون

دعوت رامبد جوان از مردم برای دیدن آخرین قسمت خندوانه - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا