ازدواج بردلی کوپر با مدل معروف جامائیکایی

دوشنبه 23 بهمن 1396 سینما

ازدواج بردلی کوپر با مدل معروف جامائیکایی

در حالی که خبرهایی از جدایی بردلی کوپر و ایرینا شایک به گوش میرسد ، بازیگر مشهور هالیوودی به تازگی در کنار مدل معروف جامائیکایی دیده شده است.

بردلی کوپر بازیگر سرشناس هالیوودی و نامزد سابق ایرینا شایک به تازگی در کنار مدل مشهوری دیده شده است و این ماجرا جدایی او از نامزد سابقش را قوت بخشیده و خبرهایی از ازدواج بردلی کوپر با مدل مشهور به گوش میرسد.

بردلی کوپر

بردلی کوپر بازیگر 41 ساله هالیوودی است که از آوریل سال 2015 با نامزد سابق “کریستیانو رونالدو” –ایرینا شایک 30 ساله – رابطه تازه ای را آغاز کرد.

جدایی بردلی کوپر از ایرینا شایک

در میان شایعات چند هفته اخیر که حاکی از جدایی این دو است،روز گذشته کوپر با مدل مشهور دیگری دیده شد تا به این شایعات قوت ببخشد.

 بردلی کوپر

جدایی بردلی کوپر و ایرینا شایک نامزد سابق رونالدو

کوپر همراه با “نائومی کمبل” –مدل مشهور 45 ساله جامائیکایی تبار- دیده شد در حالی که گرم و صمیمی برای صرف صبحانه از اتوموبیل کوپر پیاده شدند.

همچنین بخوانید : تمام آنچه که باید در مورد ازدواج بدانیم!

 بردلی کوپر

جدایی بردلی کوپر و ایرینا شایک نامزد سابق رونالدو

در طول مدت رابطه کوپر و شایک چندین بار خبر جدایی آنها در رسانه ها مطرح شد اما آنها باز در مکان های عمومی باهم دیده شدند اما این بار به نظر می رسد که پای یک مدل دیگر در میان است!

با بردلی کوپر بیشتر آشنا شوید

بردلی چارلز کوپر بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی می باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه های تلویزیونی ای همچون آلیاس و جک و بابی شناخته می شد. سپس بازی وی را در فیلم هایی همچون مرد پاسخ های مثبت و با تو حال نمی کند دیدم. اما شهرت بسیار وی از بخاطر بازی در فیلم های خماری (2009 تا 2013)، نامحدود (2011) و ای-تیم (2010) شکل گرفت. بازی وی در فیلم اخاذی آمریکایی که محصول سال 2013 است، بسیار مورد تحصین منتقدین قرار گرفت. بردلی دراین فیلم با کریستین بیل هم بازی بود. وی بخاطر بازی در دو فیلم دفترچه امیدبخش و اخاذی آمریکایی که هردو نیز به کارگردانی دیوید او. راسل هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.او با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.این فیلم در گیشه هم فروش بسیار بالایی داشت.

در سال 2011، مجله پیپل نام بردلی کوپر را در لیست جذاب ترین مردان جهان قرار داد.

منبع:نمناک

زیبا بروفه بازیگر سینما به زودی مادر میشود

زیبا بروفه بازیگر سینما به زودی مادر میشود

تصاویر بازیگران ایرانی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۳۶

تصاویر بازیگران ایرانی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۳۶

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا