آتش سوزی در برج 20 طبقه در غرب تهران (+عکس)-حوادث

پنج‌شنبه 25 خرداد 1396 دسته‌بندی نشده

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در طبقه اول یک برج 20 طبقه مسکونی در چیتگر خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی دقایقی قبل خاموش شد. 

 

به گزارش ایرنا، سید جلال ملکی بامداد پنجشنبه گفت: حوالی ساعت 2 بامداد حادثه آتش سوزی در یک برج 20 طبقه مسکونی به نام پامچال در منطقه چیتگر واقع در غرب تهران، اعلام و ماموران چندین ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. 

وی بیان کرد: بخشی از طبقه اول این برج دچار آتش سوزی شد که با تلاش آتش نشانان این آتش سوزی پس از تلاش یک ساعته ماموران خاموش گردید و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

 

 ملکی با بیان اینکه هم اکنون آتش نشانان در محل حادثه مشغول عملیات لکه گیری هستند خاطرنشان کرد: جزییات بیشتر این حادثه و همچنین علت وقوع آن پس از پایان عملیات و بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام خواهد شد.

 

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 1:45 بامداد امروز حادثه آتش سوزی گسترده در برج پامچال مقابل دریاچه چیتگر تهران به مرکز اورژانس تهران اعلام که بلافاصله 3 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک دستگاه خودروی فرماندهی عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

 

حسن عباسی افزود: در حال حاضر عوامل اورژانس در محل مشغول ارایه خدمات درمانی به مصدومان هستند و تعداد دقیق مصدومان پس از پایان عملیات مشخص می شود.
مهار آتش سوزی در برج 20 طبقه در غرب تهران (+عکس)

منبع : عصر ایران

جزییات آتش سوزی برج 22 طبقه در «چیتگر» - حوادث

درختانی عجیب که تا بحال ندیده اید (عکس) - جامعه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا